Sura tanter och långa vintrar

JA det är kanske läge att skriva lite!

Har varit lite dålig på det under senaste två veckorna. Emma kom ju hem för drygt två veckor sedan och då har det ju varit annat kul att göra än att sitta och blogga ;)
Hon har ju haft ledigt från skolan nu också så vi har passat på att göra lite trevliga saker.
Det har blivit lite skoter med fiske och korvgrillning dom dagar det varit sol och fint.
Inte alls illa!
Annars har vi väl umgåtts lite med Jennie och Patrik och spelat lite kort o kollat på film med lite popcorn och sånt där. Lite dittan och dattan helt enkelt.

Men numera får man ju passa sig för att ens tända en cigg i Tandsbyn som det verkar, för det verkar så explosivt överallt. Varenda jävel verkar vara sur och grinig på en annan och så sitter resten i mitten och vet inte vart dom ska ta vägen. Det blir väl snart två "lag" uppdelat i hela tandsbyn om det ska fortsätta på det här spåret.
Ja undrar om folk bara har jävligt tråkigt efter en lång och mörk vinter så dom bara måste ha nått jävla skit att gnälla om?

Ajja tråkigt är det iaf. Men själv så skiter jag i vilket. Folk får vara hur sura o griniga dom vill, men det tänker då iaf inte jag vara!

Ikväll vankas det spelkväll hos Patrik & Jennie. Om man har soppa nog att ta sig dit vill säga.
Hoppas på att Mattis och Simon följer med oxå!

Nog för mig.

Puss på min Emma! <3
Den underbaraste i världen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0