Paket från hongkong

JA det har jag fått!

Lite smått och gott inför den stundande Airsoft säsongen!
Roligt roligt! Så har jag äntligen fått mitt hobbyrum också! Som jag dreglat över ett sådant!
Fick offra ett av två förråd så nu har jag hobbyrum i innerförrådet. Ett helt rum åt mig själv och mina Airsoft grejjor :D

I helgen som var så vart det till att göra en storstädning av hela lgh. Senare på kvällen blev det dricka med Mattias, Patrik och älsklingen<3.
Trevligt trevligt.

Nu är det mittinatten på tisdagen och älsklingen ligger och sover bredvid. Och jag sitter och surfar efter airsoft grejjor som vanligt. Kan sitta i timtal med detta :P

Nåja.

Nu ska jag bädda iordning och mysa ner mig hos gumman.
Adjöken

Emma<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0