Snabbgenomgång

Oj, det vaq ett tag sen man va här o kladdade nu. Har legat på lat sidan. Ursäkta mina 3 läsare ;)
hmm vart var vi?.. Jo nyår ja!

Nyår vart ju hyggligt bra! Jag och mattias satt hos grannarna här och pimpla lite rom&cola med Marielle, Emma och Folo. Trevligt trevligt. Sen tog jag och mattias pick och pack och drog till Täpa runt 8snåret. Gick hem till han och mötte upp Pudas så satt vi där o pimplade lite och snackade strunt.

Sen efter en timma lr nått så styrde vi kosingen mot Kicken där alla befann sig.
Trevligt trevligt var det ju!

Utöver det har det väl inte hänt sådär jättemycket.
Har lagt omprov på natur B iaf. Första försöket gick inte så bra.

Denna gång tror jag dock det gick bättre, väntar fortfarande på svar på den fronten.


Kallt som själva helvetet är det oxå nu! tempen visar -31 minusgrader! Kallt kallt!
Hoppas bilen inte ger upp imorgon bara!

Nae nu ska jag lägga mig och skicka lite sms! ;) Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0