Till Emma <3

Nu sitter jag här hemma och saknar dig, fick precis ett sms av dig också från tjeckien =)
Kommer verkligen sakna sönder dig dom här två veckorna!
Har aldrig varit så kär som jag är i dig. Du betyder verkligen allt för mig!
Kom ihåg det där borta i Arab landet!!!!

Jag väntar på dig och finns här när du kommer tillbaka! Saknar dig så innåt helvete och det har bara gått en dag!!!

Du är den som får mig att orka upp på morgonen och se dagen i ett bättre ljus. Jag mår bra när du är nära och jag vill aldrig sluta känna så som jag gör för dig.
Jag älskar att jag är den som får dig att skratta och jag älskar sättet du får mig att skratta på.
Jag kan ligga i en evighet och bara titta i dina vackra ögon och bara finnas till.

Jag hoppas vi kommer vara tillsammans väldigt länge!


Allt jag vill är att få hem dig igen. När du är så långt borta så känner jag mig orolig för att det ska hända nått med dig och jag saknar dig varje sekund.


Du och jag! Emma Nordin! <3

!!!! EMMA!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0