14 Dagar kvar...

Tills älsklingen kommer hem! :(

Jaha så kan vi gå igenom vad man hade för sig på söndagen då!

Vaknade upp vid 9 tiden. Hade inte alls sovit så värst bra :/ Saknar mitt <3 lite för mycket :/
Vädret var iaf inte så tokigt så jag bestämde mig för att rycka liv i Gammel skotern som står stär här bakom.
Ringde Patrik så han fick komma med bil och släp så vi kunde köra skotern till Tandsbyn.

Började med att skruva lös tanken på skotern efter jag skottat fram den ur 5 ton snö ;)
Tänkte jag skulle behöva rengöra tanken efter den stått i två år och var säkerligen full med vatten och rost.
Dock så såg den rätt okej ut. Tog in den i badrummet och spola ren den en gång. Sen upp på macken och tanka fullt.
Sen kom vi tillbaka hit så var det väl bara i princip sätta igång att dra tills skiten starta :D Det gick åt precis en hel burk startgas innan vi fick liv i saken :P

Efter detta så lastade vi upp på släpet och drog till tandsbyn. Och åkte därifrån med skoter till handsjön där vi grilla lite korv o hade trevligt.

På kvällskvisten blev det Middag och film hos grannarna.




Nu är det Måndag morgon klockan 09:14 och jag sitter och väntar på att Du ska logga in på msn där borta i Mauritius, hjärtat <3
Nu var det en kvart sedan du skulle va inne så jag börjar fundera på om jag får prata med dig nått alla idag :/
Hoppas på det. Väntar vidare!
Saknar dig något otroligt mycket! Puss på dig Gumman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0