Mysigaste kvällen...ever!

Ja det har jag haft =)

Fick ha älsklingen här igår och natten. Hon åker till Mauritius imorgon och är borta i två veckor, så jag är glad att jag fick ha henne här en kväll/natt innan hon åkte =)

Mycket underbart mys har det varit och bubbelbad med tända ljus och bra musik. Inte alls illa!
Jag kommer sakna dig så in i helvete nu när du åker. Två hela veckor utan Min Emma... Inte alls kul.
Men det kommer bli desto mer underbart när du kommer hem igen! Då ska jag röva bort dig och inte släppa iväg dig på så länge jag kan!

Tycker om Dig så himla mycket att det finns inga ord som beskriver!
Jag kärlekar dig Emma! ;)


In other news:

Ska prova att skotta fram och rycka igång gammel "skotern" här på baksidan ikväll tänkte jag. Det blir lite skoteråk och korvgrillning i Tandsbyn imorgon om vädret är rätt!
Kan bli trevligt. Även fast man får åka skit snotric :P

<3Emma<3

Kommentarer
Postat av: Emma

jag kärlekar dig med! <33 massor!

2010-02-12 @ 15:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0