13 dagar kvar...

Tills älsklingen kommer hem :(:(:(

Idag har man inte gjort allt för många knop.
Varit allmänt passivt faktiskt. Skulle rensa utefårrådet idag men det sköt man upp till morgondagen istället.

Har iaf fått pratat med Min Emma idag över Msn! Det kändes härligt att få höra av henne så man vet att allt var bra!
Var iväg till Marielle senare på dagen och väckte upp henne som låg och tjyvsov mitt på dagen!
Satt där ett par timmar och spelade kort, drack kaffe o surrade lite.
Fru Holmberg var även vänlig att låna ut hennes webbcam till mig så jag och Emma kan videochatta med varandra medans hon är borta i hela två veckor.

Sitter nu här och passar vid datorn och hoppas Hjärtat ska logga in och säga godnatt innan jag ska sova.
Saknar dig Emma!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0