Efter mycket tjat och fysiska hot!

..Ska jag skriva lite blogg!

Har umgåtts med Underbaraste flickvännen i helgen. Myspys till 100%
Jag och Gumman var hos grannarna och drack lite och sällskapade oss på fredagen.
Kusinen kom och tittade förbi en sväng på kvällen. Senare kom även min lillasyster som var i svängen och hälsade på! trevligt att få se henne lite!

Lördagen spenderades i Tandsbyn hos Patrik och Jennie där vi hade poker/spel kväll; Jag, Emma, Patrik, Jennie, Simone, Wåffan och Folo! Trevligt som vanligt!

Nu är det ju denna hemska Söndag igen och Älsklingen har åkt tillbaka till det där förbannade tandsbyn...Saknar henne redan!


Har förövrigt klurat på att utbilda mig ytterligare.
Personlig assistent hos Miroi. Av denna enkla anledningen att det finns rätt gott om jobb på den fronten!
Då blir det nog till att ta csn lån ett halvår. Blir skönt att få in 2000kr extra i fickan varje månad. Men mindre trevligt att det ska betalas tillbaka! :S
Ska ta kontakt med någon behörig på Lärcentrum imorgon och ta reda på lite mer!

Det var allt från mig för denna gång!


Puss på Min Emma!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tandsbyn is the shit Peter. När ska du inse det?

2010-02-08 @ 19:48:08
URL: http://sqvist.blogg.se/
Postat av: Josefine

ÅRHUNDRADETS stog det tom. =D Nu har jag skrivit ett tacktal och satt på rutan. Hoppas den som skrev läser den! Står typ: "Äntligen har jag vunnit. Vägen hit har varit svår. Jag skulle vilja tacka min familj och mina vänner, utan er hade det aldrig varit möjligt!" etc.

2010-02-11 @ 12:59:45
URL: http://stefanssonj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0