9+1 Dagar kvar...

Tills älsklingen kommer hem...


Var in till Lärcentrum igår. Fixade anmälningarna till att plugga PA.
Nu är det bara csn papper kvar sen så är det bara sätta igång den 29:e.

Dagen innan 29:e, dvs den 28:e Februari kommer Emma hem!
Kan väl inte skriva mer än jag redan gjort och att jag saknar henne som satan.
Imorgon har vi varit ifrån varandra ganska nästan precis en vecka :/
Det känns i magen kan jag ju säga!
Så otroligt tomt utan dig gumman!

Det verkar iaf som att cyklonen och stormvädret som skulle slå till på Mau valt att åka någon annanstans. Hoppas att det verkligen blir så. Så slipper jag dö av oro :S

Saknar dig hjärtat!
Kom tillbaka till mig nu! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0