8 Dagar kvar...

Tills Mitt hjärta kommer hem...

Dagarna går så jävla sakta! Hela 8 dagar kvar! Står knappt ut längre! Helvete!
Saknar dig Emma så det svider i hjärnan! (och hjärtat)
Men jag har fått pratat lite mer med dig på msn nu så det känns mycket bättre! :)


Händer inte så mycket idag förövrigt heller. Det har stått stilla ett par dagar nu. Inga pengar och ingen bil så är det läskigt va jävla inlåst man blir! Hade ju turen att Patrik, Mattias och Jennie kom förbi en sväng så man fick se liv därifrån. Dock var det ju inte för det goda kaffet eller sällskapets skull utan dom hämtade Mattias moped som han haft ståendes i mitt förråd sen i sommar...
Men dom hittade ju ut från Tandsbyn iaf. Det tar sig... :P

Nu håller jag på lagar middag och väntar på att Älsklingen ska logga in igen. Då hon försvann som ett utblåst ljus igen :)

Saknar dig Emma!! Can't wait to get my hands on you again! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla in den här bloggen om du vill se djurplågeriet som är lagligt i världen!

http://livetibabylon.blogg.se

2010-02-20 @ 15:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0