7 Dagar kvar...

Nu är det precis på dagen en vecka kvar till hjärtat kommer hem!
Det har gått ganska precis 9 dagar sedan jag såg dig sist nu :(
Jag hoppas verkligen dom här dagarna går undan så det blir den 28'e snart så jag får träffa dig igen!!!
Saknar dig så mycket!


Imorgon kommer det in pengar på kontot också. Det var ju inte helt ovälkommet. Jag har haft -20kr på kontot nu lite för länge :P
Men dom pengarna går åt lika fort igen! Räkningar ska betalas och grejjor ska lösas ut ;)
Idag var det tänkt att få pimpla lite ute på Handsjön. Men med -19grader och snöväder så får vi nog skjuta upp det några dagar. Det blir nog umgänge med Familjen Tok och stök idag.


Saknar dig Emma Nordin!
Du är det vackraste jag vet!
<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0