5 Dagar kvar!

Japp. Nu börjar det kännas som att det börjar närma sig! Härligt!!!
På den mer negativa notan så har Emmas dator gett upp, så nu har hon inte varit online sen igår morse...
Vilket gör saknaden efter henne så mycket mer...
Dom skulle prova reparera skiten men jag törs inte hoppas på att dom lyckas. Det har jävlats konstant med allt vad internet och dator heter sen dom kom dit så man lär väl inte ha någon fortsatt tur med den saken...
Känns inte något vidare att vara utan kontakt med hjärtat i dom hela 5 dagarna som är kvar...
Men om 4 dagar så har dom åtminstone kommit tillbaka till Arlanda så då kan hon ringa! Längtar så mycket efter att få höra din röst gumman! <3


I övrigt då?

Tjao. igår vart det liten lugnare ölkväll hos grannarna. lite musik, nån öl och lite trevligt prat.
Nu är ju dock smällkalla vädret över oss igen och tempen visar på -30,1 grader. Så någon form av aktivitet idag var ju bara glömma. Man får gömma sig i lägenheten tills det blir mildare, men sen blire banne mig fiske och korvgrillning för hela slanten!


Nu ska jag återgå till att sakna hjärtat...
5 dagar kvar nu gumman! Sen är du min igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0