4 Dagar kvar!!

Japp det är det!
Nu har Emma fått till datorn därborta, tack och lov! så jag får prata med henne hela kvällen! *Glad för det!*
Men nu är det bara 4 dagar kvar. Snart är du hemma igen!
Saknar dig! <3



Idag vart det in på stan med modern en sväng.
Middag blev på donken drive in, där vart det tre cheeseburgare. Sen på tillbaka vägen stannade vi på Bylla i Brunflo. Där man tryckte i sig ett helt "Super bacon cheese meal" på det....ojoj lagomt ont i magen nu!

Fick beviljat mitt CSN lån idag. Så nu är det grett på den fronten! Bara att invänta pluggstart på måndag!
Kommer dessutom få ut lite mer än jag tidigare trott. Kommer ha in nästan 3000kr/månaden mer än jag har i dagsläget.
Det känns jävligt bra och behövligt! Så nu blir det tapetsering i lägenheten, äntligen!

Kvällen spenderas på msn dejt med hjärtat! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0