12 Dagar kvar...

...Tills Min kärlek kommer hem till Sverige igen. :/
Har varit utan henne nu i 4 dagar. Ingenting kan man tycka men jo, det känns...rätt mycket. :,(
Tackar iaf gud för internet och Msn, (även om det fuckar hela tiden) så vi har kunnat hålla kontakt några få gånger över nätet. Annars vet jag inte vad jag hade gjort :S
Saknar Dig så det blöder ur öronen snart. Hoppas dom här 11 dagarna bara kan gå så jag får krama om Dig igen!

Mattias & Simone kom över hit med skotern idag en sväng och hälsade på. Det var ju trevligt att dom kan frakta arslena från Tandsbyn för att hälsa på någon gång :P

Sen fick jag privilegiumet att få stjäla några minuter av Emmas semestertid på msn också så jag fick se henne lite. Det värmde =)

På kvällskvisten blev det långpromenad igenom hela Brunflo med Marielle och hennes hund Sigge.
Sen parkerade vi oss i soffan här och kikade på sista Johan Falk filmen, trevligt trevligt även om den sista filmen inte nära nog höll samma kvalité som dom tidigare filmerna.

Nu ska jag slänga mig i sängen så jag kommer upp klockan 09:00 för då ska jag ha msn dejt!

Pussarna går som vanligt till Emma!
Tänker på dig h.e.l.a tiden!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0