11 dagar kvar...

...Tills Älsklingen kommer hem.
Saknar henne nu så jag blir tokig.

Fick veta idag att det förmodligen kommer att komma en stor cyklon över Mauritius på söndag...
Och förmodligen kommer Emmas internet försvinna om den slår till...vilket betyder att jag kommer inte få veta att hon är säker därborta när det blir storm... Det går jag inte med på! Kommer oroa ihjäl mig....

Så hade dom hamnat i några rejäla luftgropar på väg ner till Mau så hela planet höll på hoppa runt som en studsmatta... Gillar inte tecknen! Kom hem nu gumman!!!
Någon som har 16.000kr att låna ut till en tur och retur biljett till Mau så kan ni ju höra av er... :O

Jag är nog bara jävligt nojjig. Kommer nog inte vara någon större fara men jag tänker oroa mig endå!
Vill ha hem min Emma hel och säker!

Saknar dig gumman! Jag längtar tills du är tillbaka i Sverige igen och är i säkert förvar!
Då ska jag inte släppa iväg dig så lättvindigt sen kan ja säga! Nästa gång du ska utomlands vill jag med så jag kan ta hand om dig! ;)

Peter hjärtar sin Emma!

Kommentarer
Postat av: Emma

vad sööt du är! men det kommer bli bra, hoppas jag! Längtar efter dig och jag lovar att jag kommer hem hel <3

2010-02-17 @ 20:59:54
Postat av: Peter Wiklund

Bäst för dig det!<3

2010-02-17 @ 23:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0