Ofrivilliga inlägg och köpalkolism.

Jaha. Då var det dags att skriva igen då. Efter påtryck av älsklingen.
Har igentligen tröttnat på att sitta och skriva i den här men eftersom man är så snäll så får man väl så lov att skriva då ;)


Våren har kommit! Skönt som fan.
Jag har börjat fylla på i Airsoft förrådet med prylar och pinaler inför den stundande plastkastar säsongen 2010.

Handlat för en mindre förmögenhet :S Men nu har man snart allt man behöver och vill ha! Eller ja...Dom dyrare sakerna iaf. Nu är det väl mest småplock kvar man vill ha. Men man får ta det på om pö. Nu törs ja inte handla nå mer grejjor på ett tag för då går man väl i personlig konkurs, om man inte redan gjort det. ;)

Förutom att shoppa lös på internet har det hunnits med lite fiske i vårsolen med Älsklingen, Jennie, Patrik och Mattias. Jäkligt trevligt att vare ute i solen och må gott en heldag. Dock kunde ju fisket gått bättre. Men jag fick nöje mig med en finare Aborre...som älsklingen glömde lägga i frysen när vi kom hem så den låg framme och surnade....tack gumman! ;)

Annars har det bara varit lugnt med hjärtat. Inte helt fel det heller ;)
 


Nu orkar ja inte skriva mer!

Puss på Älsklingen <3
Du är mitt allt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0