Systematiska fotografier och annat smått och gott.

Nu var det länge sedan jag skrev nått här!

Nu har jag ju hittat en ny hobby också. Jag har ju snart mer än ja hinner med och har råd med,
känns det som.

Har nämnligen lånat mig en digital systemkamera utav Patrik och varit ute och fotat en hel del!
Mattias har fått agera lärare på ämnet och det blir så sjukt mycket roligare ju mer man lär sig.

Så nu ligger en ny systemkamera på önskelistan.
(En Pentax K200D, tack)

Finns intresse att kika på lite bilder så kan du kika in på mina nya hemsida som jag har slängt upp.
Den hittar du här:
http://wildwindow.webs.com/

Förutom det så har det hunnits med lite golf också, det måste ju få sin tid det också =)
Men nu börjar jag bli lite små lé på Rangen och vill börja ge mig ut på korthålsbanan.
Daniel hängde med sist och provade slå lite bollar för första gången och jag tror han fastna direkt.
Så förhoppningsvis har man en till golfkamrat där ;)

Idag ringde jag och snackade med min handledare på Arbetsförnedringen också.
Där det visade sig att jag blivit lyckligt utlottad att få börja träffa en personlig "jobbcoach".
Som ska hjälpa mig inviduellt med att hitta nån hygglig lösning på problemet; Arbetslös och rastlös.

Enligt handledaren så vart det bara jag och 5 eller 6 till i hela länet som fått turen att bli bokad till honom.
Hur sant det är vet jag inte. Men jag är iaf glad att få slippa de där jävla gruppträffarna på Arbetsförmedlingen.
Dom är helt ointressanta och fruktlösa.

Hursomhelst så skulle snubben där höra av sig i slutet av veckan eller nästa vecka så vi får se vad som sägs.
Jag skall höra med honom om det finns möjlighet att få hjälp med ersättning från det hållet
om jag kommer in på utbildningen jag skulle vilja ta, som Arbetsförmedlingen vägrar finansiera...Dom jävlarna.

In other news:

Josefine har klämt ur sig den lilla demonen som satt och ruvade inne i magområdet.
Grattis till dig, hoppas han inte hade horn och huggtänder ;)


Ne nu får det räcka.
Hej så länge.


Kommentarer
Postat av: Sandra

intressant att läsa på din blogg kusin.

Kul att du har hittat ett nytt intresse, har själv provat på golf, men det är inget för mig.

kolla gärna in min blogg också

kramar // Sandra

2009-09-09 @ 11:27:00
URL: http://benchrest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0