Lugnet före stormen.

Igår så åkte man upp ÄNDA till Valsjöbyn.
Syster och Daniel hyr ju ett litet hus där numera.

Så det var ju dags att åka och hälsa på och kolla hur dom har det.
Otroligt fint ställe är Valsjöbyn.
Väldigt nära norska gränsen så det är mycket fjäll och dalgångar. Ruggigt fin natur.

Kom upp dit på kvällen och Syster hade varit så duktigt och lagat god middag tills man kom fram =)
Och hungrig som man var så var det välkommet som fan!

Efter maten blev det bara lugnt. Daniel var på "lokala haket" och kom inte tillbaka förren senare på kvällen/natten.
Lite charmigt småberusad sådär, bjöd han mig på någon Öl
och vi satt uppe och snackade och hade trevligt ett par timmar.
Retade upp syster och morsan som försökte sova då vi var lite högljudda...:S sorry.
Men trevligt hade vi ju :D
Inte så ofta man får chansen att umgås med honom så man passade på jue.
Sen vart det sängen och dagen efter så drog C/o upp på fjälltur och plocka svamp. Det sket jag i då jag valde att vara lat framför tv:n istället.

Jag och moder begav oss tillbaka mot civilisationen runt 6 på eftermiddagen.


Imorgon är det äntligen dags för Airsoft spel med resten av Boysen i AS.J(Airsoft jamtland).

Det drar igång kl.12 imorgon.
Det ska bli jävligt kul!
Nu har jag ju med mig Patrik också som ska börja spela. Vilket är super skoj!

Nu blir det ett par mackor och "Torkel i knipa". Sen sängen.

Måste ju va skärpt imorgon!
Dagen D väntar... 

Kvällens passande Citat:

"For a few seconds, this place was armageddon!
AAAAAAWWW THERE WAS A FIREFIGHT!!!"

- Willem Dafoe
 

Kommentarer
Postat av: Josse

Jadu.. Han känns inte riktigt som en milton ju.. =p

2009-09-27 @ 12:02:20
URL: http://stefanssonj.blogg.se/
Postat av: peter

Nae men det var ju nästan bra tycker jag.

Milton döper ju värenda jäkel sina ungar till. ett av sveriges mest populära namn har ja läst nånstans.

Inte så orginellt med andra ord :P

2009-09-27 @ 21:14:52
Postat av: Simone

Dags för uppdatering nu Pete !

2009-10-08 @ 20:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0