Allt annat

Ja, kanske man ska skriva nått annat än bara gnäll från min sida här också.

Vad här hänt på senaste?

Jo jag har ju börjat plugga. På miroi då.
Pluggar Naturkunskap A och B på distans.
Ser ut som att dom närmaste veckorna kommer det bli rätt hårt med plugg.
Då jag ska få in allt i huvudet på 1månad... kommer bli lite kämpigt har jag en känsla av.
Och jag kommer försöka klämma in Eng. och plugga upp det på gymnasienivå också,
om jag får flyt på det andra. Det känns som rätt lätta gym.poäng då jag är rätt hajj på Eng.

Förutom då att sitta och plugga hemma så har jag mest fördrivit tiden inne på skolan.
Min "chef" på miroi är ju en jäkligt härlig prick att ha att göra med så det är som kul att åka in och plugga där istället för att sitta hemma och plugga.

Förutom skolan så har jag hjälpt nämnda chef att snickra på Timmerhuset hans som jag skrivit tidigare om.
Han skulle installera kamin och rökrör i kojjan och han bad mig om hjälp att snickra lite. Då det var lite brådis för han behövde få det klart tills på fredagen.
Så det vart lite sånt också.

Annars så har jag väl umgåtts med gänget i Tandsbyn, och Per såklart =)
Jag och Per har suttit en hel massa kvällar och snackat om livet och allt där i mellan.
Jävligt härligt att ha nån att snacka med på det viset vi gör.
Han har hjälpt mig jävligt mycket dom gånger jag behövt någon att prata med.
Dock blir det mycket kaffe och kedjerökning under tiden, men det är sånt man får ta ;)

Stor Guldstjärna till käre morbror min!




Kommentarer
Postat av: Simone

Ibland är det skönt att få skriva av sig lite gnäll :) Angående plugg och så, så fixar ju du det där, nemas problemas ! Ge dig själv en smäll i nacken och kör hårt:)

2009-10-13 @ 17:48:54
Postat av: Simone

UPPDATERING PEEETE !

2009-10-18 @ 23:18:33
Postat av: Fredde

Go get em' Pete, du kommer grejja det galant :) det där miroi låter inte tokigt, vendela har ju också börjat där.

2009-10-22 @ 15:25:21
Postat av: Petean

jasså fredde? kanske man får träffa henne nånting där inne då =)

2009-10-22 @ 19:58:42
URL: http://petespage.blogg.se/?tmp=18195306
Postat av: Fredde

det är Öhrnie undercover, men säg det inte till nån ;)

2009-10-23 @ 13:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0