Minnesluckor och happy hour

Jaha då var ännu en helg förbrukad med dunder o brak.

De vart G3 igen på fredag kvällen. Hade jäkligt kul. Dock så har jag tydligen lite minnesluckor från kvällen för jag har fått berättat för mig att jag träffade två personer där som jag absolut inte har en blekaste minne om :P

Efterfest vart de i brunflo. Vaknade upp på lördagen med ångesten och undrade vart fan jag var någonstans :P
Så utan överaskning så vart det en lugn fortsättning på lördagen!

Nästa helg blir det nog lugna puckar. Försöka hitta på nått kreativt istället.

Men lördagen efter det blir det nog partajj igen! Men då har man laddat upp riktigt!
Nåväl. Nu blir det sängen och en bok!

Tjoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0