Halsbränna och andra mysterium


Ja det har ja. Otrevligt faktum!
Känns som man eldat hål i halsen nånstans. Kanske får dra ner på chilisåsen? :P

Fick hem en jäkla massa lammkött av fadern i förrveckan, det var inte alls o-välkommet!
Rökte lammfile och revben i ABU Röken och jävlar va gott det vart!
Skulle få en hög fårkött på lördag också som jag ska röka, det går ju åt fort då man äter det som godis!

Helgen som var har jag plockat ihop en dator åt patrik som han köpt.
Men det ville ju såklart inte fungera med grafikkortet av någon okänd anledning!
Har suttit o trilskats med det där nästan hela helgen utan resultat.
Inte ens Per hade råd med bot. och då är det illa:P

På lördag kväll lessnade jag på att jävlas. Så Mattias o Jag drog ner till Patrik sjögrens nya kåk i grytan och hälsa på han och drack någon grogg.
Det va längesen man träffa han så det va ju trevligt.
Mindre roligt var det att gå hem dom där 3-4km i töväder. hela vägen va en isbana och vi halkade fler gånger än jag kan räkna. så man är rätt öm lite här och var nu.

Här är ett litet bildspel jag pillat ihop från det förra Airsoft liret ja va iväg på oxå.
För den som är intresserad!
http://www.youtube.com/watch?v=7T-koGz7Ifw 



Helgen då?!
Jo då blire nog lite partajj igen. I tandsbyn som det lät!
Pepp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0