Whiskey, öl, en skvätt jäger och en Stockholmare.

Under torsdagskvällen så satt jag och Öhrnie inne o drack någon öl och bara mest satt och surrade om livet och det där, ni vet. Trevligt.

En stor pava whiskey, en platta öl och en flarra jäger är vad som stod på menyn under gårdagen.
Sen tittade Snuttan förbi och då vart det som det brukar bli och summan av det blev en helkväll senare med Tekken5 turneringar, vilda gitarrriff och en däckad Öhrnie på toan.

Imorse så var bakfyllan och hälsade på alla tror jag. Lägenheten såg ut som ett bombnedslag. Mattias ligger i fosterställning i soffan och jag och Öhrnie sitter och döspelar tvspel bredvid dom knappt påbörjade, svettiga bakispizzorna från Pizzerian.

Då en släkting och god vän som bor i sthlm kom hit och hälsade på en vecka under sin semester så tyckte man att det var logiskt att bära med sig Öhrnies "Lilla" stärkare och sitta o beundra Kalles läckra licks på guran. Ruggigt kul!
Trist att han var tvungen att fara tillbaka imorse dock! Hoppas verkligen han flyttar upp hit istället!

Resten av kvällen blir nog lugn då jag inte direkt har energi till något annat känns det som.
Imorgon så åker Mattias och Simone till Sthlm och jag och Pudas sticker nog ut och provar fisket lite, förhoppningsvis.
Får se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0