"Skithårdium" och en kväll på stan

Veckan som vart.

I början på veckan har jag vart med Morbror min på Lugnviksskroten igen och skruvat lite delar till chevan hans.
Sen blev det tillbaka och börja skruva en hel del, drack nån öl och mådde gott
Igår så vart det in till stan. Träffade Öhrnie, Vendela, Ceder + flickvän samt några andra.

Vi gick upp på kebabbaren och käkade sen drog vi upp på busstorget. Träffade Rosa och C/o samt gick in på systemet en sväng. Där träffade jag även en gammal klasskompis från högstadiet. Han har jag inte sett sen vi gick ut 9:an för en massa år sedan, det va riktigt kul.

Sen bar det av till frösön hela gänget och satt o drack pilsner och lyssna på musik på frösösidan mitt imot campingen.
Där blev vi kvar rätt länge och hade det allmänt trevligt. Sen kom det jävla regnet så då bar det in mot frösön och vidare in i någons lägenhet(vems det nu var) och fortsatte där.
En riktigt kul kväll.

vid 2 tiden vart det buss in till torvalla och slagga där.


Så idag blir det nog lugna puckar med lite film och allmänt slöande.
Imorgon drar man iväg och fiskar.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Birger, det är storsjöodjuret det. Han kallas ju för det. =p De va nån som hade en sån där dräkt som man alltid tänker "åhh fyyy fan va varmt å ha en sån nu!" som såg ut som "storsjöodjuret". =D

2009-07-31 @ 23:15:18
URL: http://stefanssonj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0