En passande titel

Jahopp.
Dags att avlägga rapport om vad man har haft för sig dom senaste dagarna så alla mina 1½ läsare har nått nytt att skumma igenom.
Det har varit fly och fläng lite varstans senaste dagarna.

Jag och Patrik tog en till fisketur igår en liten kortare tur. Denna gång till Fåker.
Fick upp en varsin Gädda, men nått mycke mer än så vart det inte.
Senare vart det hem till Patrik i Tandsbyn och spelkväll.

Jag vaknade idag runt 11.30 sen for jag och Patrik in till Brunflo igen.
Patrik skulle plocka upp Jennie och handla lite käk.

Sen så vart det hem en sväng för mig och 
käka lite,  sen iväg igen.
Denna gång till Per och hjälpte han att lufta bromsarna på Chevan.
Efter det har jag suttit hos han mest hela kvällen.

Men nu ska jag sova hemma en natt iaf.
Senaste nätterna har det blivit att man antingen krashat hos Per över natten då man suttit
och lanat hela nätterna eller så hamnar man på annat håll.
Närmsta dagarna blir nog inte annolunda som det ser ut.

Imorgon siktar jag in mig på Fäviken, förhoppningsvis!
Jag är grymt sugen på att åka iväg men utan pengar så är det jävligt svårt.
Syster skulle vara snäll att låna ut. Vi får se hur det blir med det.

Det blir lite jävligt om man ska vara bakis på söndagen också för då har jag
blivit iväg-lurad ner till Småland för att hämta en bil.
160mil på ett dygn.. Hjälp.
Efter den resan ska jag fan försöka att
bara sitta hemma en hel dag och göra ingenting alls.
Vi får se hur det går.

Out.



Kommentarer
Postat av: Josefine

Nu har du 2½. =D

2009-07-26 @ 00:29:54
URL: http://stefanssonj.blogg.se/
Postat av: Peter Wiklund

VICTORY! ;)

2009-07-26 @ 07:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0