Bilbogsering och Tandsbyn

Jaha.


Helgrapport?

I fredags så fick man va bärgare åt Marielle.
Hennes bil ville inte vara med någe mer så jag hjälpte henne att bogsera den till hennes föräldrar i Hara.
Blev bjuden på kaffe därborta. Trevligt.

Senare på kvällen åkte jag och ovannämnda till tandsbyn på partaj.
Det va inte alls tokigt faktiskt.

Kom in på en väldigt seriös diskussion med Marielle om hurvida jag skulle mörda henna för en halv-halv subway macka:P Hon yrkade på att jag nog skulle det. Och hungrig som man var så fick man väl hålla med lite ;)

Lördagen blev lugn. Satt hon Mattias hela dagen i princip.

Sen har det nog inte hänt så mycket mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0