Lysande lyktor och vandrande vadarbyxor

Måste ju bara tacka F för torsdags kvällen/natten. Det var helt kanon! You know what im talking about!

Inga Bönsyrsor har det kommit än.
Jag börjar ju bli otålig nu jue.

I trivialt vetandes anda så kan jag berätta att jag har fått utan tvekan sveriges största "blemma"För er som inte vet"Tungblåsa"

Brukar kunna få sånna när jag är förkyld och dylikt men inget i denna kaliber.
Helt handikappad i käften. Det är förvisso bättre nu mot kvällen men imorse kunde jag inte ens lägga in en snus.
Riktigt sunk. Det börjar ge med sig nu iaf!
Tidigare idag så fick jag veta hur det var att vara läspare:P så jävla illa va det :P Kunde inte få fram bokstaven S ur käften utan att låta som ...ja.

Så nu undrar du ju vad detta har med denna konstiga titel att göra?
Tjaa inte ett skit faktiskt. Men kul lät det jue

Lugn kväll ikväll.
Skulle bli partay på frösön med jag pallar inte det ikväll, helt beat.


Får ta igen vid nästa tillfälle.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0