Hållsta Hålligång & Lite mera Golf

Hösten börjar infinna sig, det känner man minsann av.
Löven på björkarna börjar bli gula och vindarna blir mer påtagliga och kalla.

Då är det bra att man har saker att sysselsätta sig med så man inte behöver tänka på allt för mycket.
i fredags så har jag hjälpt Sussie att flytta ut ur lägenheten sin. Ganska mycket som skulle bäras men
vad gör man inte för Sussie =)

Morgonen därpå så tog Jag och Mattias en morgon runda ut på golfbanan.
Riktigt härligt när det var fint och soligt på morgonen att få åka ut o slå nån boll.
Sen efter den morgon gympan så drog vi roder imot Lillänge för att införskaffa det som stod på menyn under kvällen.
Öl, öl och lite mera öl.
Det var ju nämnligen långbord och kräftkalas Hos Micke & Emelie i Hållsta så dit bar det iväg och sen vart det fadderullan resten av kvällen. Riktigt trevligt må jag säga. Trots att vi fick stressa som fan med allt innan vi kom iväg.
Men det är sånt man får ta ibland.

Denna vecka har det varit rätt så lugnt, förutom golfningen som blivit lite av en obligatorisk sysselsättning så har Jag, Mattias och Simone kikat på film på kvällskvistarna.


Jo, Jag och Mattias tog oss mod att byta miljö för dom äckliga fruktflugorna också igår. Det behövdes verkligen då dom flesta höll på dö ut.
Men nu ska dom nog frodas igen hoppas jag.

Några Bönsyrsor har det dock ännu inte kommit.
Man börjar ju bli lite fundersam. Men eftersom det kunde ta upp till 6mån innan dom "kläcks" så
är det väl bara att vänta antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0