"Fiske"kort och Bönsyrsor

Jaha...

Ska man orka bry sig i att skriva i denna skit igen.

Förra veckan bestod av fiske(vad annars) med Pudas igen.
Vi provade nya fiskevatten, denna gång i gällö.
Vi var till och med laglydiga och löste fiskekort., 60 riksdaler kostade det, och tror du vi fick nå fisk?
Nae det fick vi ju inte.
Så då blev det att åka till storån igen, där vi också märkte att man kan lösa fiskekort där, riktigt smidigt i en
sån "självbetjäningsstation" . 50kr för ett dagskort och 150 för ett årskort! Riktigt nice pris för årskort!
Men då vi endast hade pengar till dagskort så löste vi sånt där också....meen inge fisk.

I övriga nyheter så har jag fått hem, hör och häpna; 2st BÖNSYRSE kokonger!
Vilket det förhoppningsvis kommer pluppa ur en massa bönsyrsor ur!
Äckligt? JAG VET! Dom är totalt avsmaklig!
Men även rätt facinerande på något vis!
Jag har smidit stora planer om att försöka föda upp ett gäng och sälja.
Till tex, Djurmagasinet om dom vill ta in några
samt dom idiotiska privatpersoner som vill ha dom :P

Då det kan "kläckas" upp till 300st ur en kokong (och jag har 2st kokonger) så kan man ju göra lite kosing om man säljer dom för 50-75kr st.
Ja mena, köper folk dom där stora, vidriga vandrande pinnarna så vill dom säkert ha världens största bönsyrsa som blir upp till 1dm lång och kan glufsa i sig levande möss :D

Ja,  jag ifrågasätter också min mentala stabilitet ibland...

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja lite knäpp e du faktiskt. =p Men de e ju ändå så att jag måste ju nästan komma å kika på dom där äckliga varelserna när dom har kläckts. När beräknas det ske? =p

2009-08-05 @ 17:59:47
URL: http://stefanssonj.blogg.se/
Postat av: Peter Wiklund

JA du är så välkommen ;)

Jag har ingen aning. det kan ta allt ifrån 2 veckor till 6månader

2009-08-05 @ 19:51:13
Postat av: Peter Wiklund

Ja du är så välkommen så!

JAg har ingen aning, det kan ta allt ifrån 2 veckor till 6månader

2009-08-05 @ 19:52:00
Postat av: Josefine

Jaha? Ha dom som ingen spec tid som dom ligger i den där? Alla andra djur vet man ju ungefär hur lång tid de tar.

2009-08-05 @ 22:30:39
URL: http://stefanssonj.blogg.se/
Postat av: Josefine

Määän va du e dålig på att uppdatera! Skärpning! =p

2009-08-07 @ 22:00:45
URL: http://stefanssonj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0